widget will appear here
Понеділок, 4 Листопада 2024

Білогородська сільська рада

За перевезення дітей не в автокріслі в Україні вводять штраф. Який штраф доведеться заплатити?


В Україні кожен 10-ий травмований у ДТП – дитина.

Це жахаюча статистика Міністерства охорони здоров’я України.

Ще навесні 2019 року в Україні планували істотно збільшити штрафи для водіїв за перевезення дітей неналежним чином, а саме – без автокрісел.

29 жовтня 2019 року Верховна Рада нарешті ввела за це штрафи.

Рішення прийнято у другому читанні.Згідно з законопроектом, за порушення правил перевезення дітей водій отримує штраф у розмірі 30 неоподаткованих мінімумів (510 гривень). Законопроект 1150 підтримали всі фракції. За нього проголосували 332 народних депутати.

При повторному порушені штраф сягатиме – 850 гривень.

Заборона перевозити дітей віком до 12 років і зростом до 145 сантиметрів у машині без використання спеціальних засобів, які дозволять пристебнути дитину пасками безпеки існувала й раніше, але штрафи не були передбачені.Наразі, чинним законодавством не передбачено норми, яка б встановлювала відповідальність за порушення правил перевезення дітей. Безпека дітей, в такому разі, прямо залежить від усвідомленості батьків, які в більшості випадків нехтують такими правилами безпеки.У пояснювальній записці законопроекту йдеться:

Батьки забувають, що ігнорування встановлених правил перевезення дітей, а особливо, щодо користування автокріслами може призвести до загибелі дитини. 

Так, випробування на безпечність демонструють: звичайні автомобільні сидіння і паски безпеки не гарантують захисту пасажира, зріст якого менше 135 сантиметрів.

При фронтальному ударі дитина легко вислизає з-під паска, виготовленого під габарити дорослого пасажира.Правильно встановлені дитячі автомобільні крісла є найдієвішим засобом пасивної безпеки для дитини. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), правильно встановлені дитячі автомобільні крісла зменшують імовірність смерті немовлят приблизно на 70%, і на 54-80% дітей“.

Експерти з безпеки руху перераховують такі небезпечні ситуації для малюків:

а) дитина перебуває не в автокріслі,

б) дитина сидить на передньому сидінні (спереду можна розміщувати дитину старше 12 років і зростом більше 145 см);

в) дитина в автокріслі неналежно зафіксована в авто,

г) дитина у віці до 1 року в автокріслі їде передом до руху (після року можна щоб малюк дивився вперед).

Чому не можна тримати маленьку дитину в авто на руках?

Якщо ви не пристебнуті та тримаєте дитину на руках – при ДТП ви вб’єте дитину власним тілом.

Якщо ж ви пристебнуті, то ви або зламаєте їй грудну клітину тиском, або не втримаєте її і вона вилетить з авто.

При зіткненні на швидкості у 30 км/год – дитина, що має вагу 7 кг, починає важити 135 кг. Коли автомобіль різко зупиняється, внаслідок інерції та імпульсу, дитина стає в 4-5 разів важчою, тому втримати її на руках стає неможливо, і вона перетворюється в ядро, яке вилітає з автомобіля.

За матеріалами сайту: https://life.pravda.com.ua/society/2019/10/29/238715/

Види автокрісел для дітей

Група 0
Немовлят перших 6 місяців життя найкраще перевозити у автолюльці, закріпленій спинкою за напрямком руху. Таке автокрісло групи 0 найбезпечніше, хоча не саме зручне для батьків, які подорожують одні і не мають змоги так контролювати дитину.

Група 0+
Автокрісла для малюків з народження до 10-13 кг. Закріплюються таким чином, що дитина подорожує спинкою до руху транспорту. У такому автокріслі дитя перебуває у напівлежачому положенні і це зменшує навантаження на хребет.

Група І
Автокрісла для дітей вагою 9-18 кг кріпляться або ременями автомобіля, або системою кріплення Isofix, що виграє по якості за рахунок стабільнішого і міцнішого утримання автокрісла, а також точнішого прилягання крісла до атомобільного сидіння.

Група ІІ
Для маленьких пасажирів вагою 15-25 кг.  Можливе кріплення автомобільними ременями або системою Isofix.

Група І/ІІ
Передбачає перевезення малюків вагою від 9 до 25 кг. Кріпляться обличчям у напрямку руху автомобіля.

Група ІІІ
Так звані бустери (адаптери, подушки), можуть бути зі спинкою та без неї. Дозволяється застосовувати для перевезення пасажирів зростом від 125 см і від 36 кг ваги (в середньому до 12 років). Призначені для збільшення зросту дитини, щоб ремені безпеки не проходили на рівні шиї. Але бустери без спинок, на жаль, не гарантують стабільності шийних хребців, голови, та зовсім не захищають від можливих наслідків латеральних зіткнень, тож беріть це до уваги, плануючи поїздку у Європу.

Група І/ІІ/ІІІ
Призначена для дітей 9-36 кг. Найбезпечніша категорія, оскільки це друге й останнє автокрісло, яке Вам знадобиться. При покупці звертайте увагу на такі критерії вибору:

  • 2 можливих положення пасажира: сидяче і напівлежаче (для поїздок дітей до 4-х років, а також, коли дитина засне);
  • Можливість регулювати висоту підголівника відповідно до зросту дитини;
  • Посилена система латерального захисту (крісла з масивними боковими частинами), які створені для гарантії захисту саме в латеральних аваріях.
Попередній

РОЗПОРЯДЖЕННЯ № 769 від 30 вересня 2019 року про схвалення проекту Програми компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян (жителів Києво-Святошинського району Київської області) на залізничному транспорті приміського сполучення на 2019-2021 роки

Наступний

Увага! Власники та користувачі земельних ділянок, перевірте наявність своїх земельних ділянок на Публічній кадастровій карті!