widget will appear here

Білогородська сільська рада

З 1 липня 2021 року оператори системи розподілу (ОСР) електроенергії повинні надавати споживачам компенсацію за кожну перерву в електропостачанні понад встановлений стандарт. Водночас споживачі матимуть змогу подати звернення до ОСР щодо отримання компенсації стосовно частоти перерв в електропостачанні за попередні 12 календарних місяців.

Про це йдеться у відповіді Управління Держенергонагляду в Київській області на звернення Білогородського сільського голови Антона Овсієнка щодо якості електричної енергії та надійності електропостачання.

Що зміниться після 1 липня

Питання якості та безперервності електропостачання є гострим та нагальним для Білогородської громади. У всіх селах ОТГ відбуваються постійні відключення електроенергії, регулярно виникають аварійні ситуації. Зокрема, у грудні 2020 року в селах Бобриця та Лука енергопостачання було відсутнє понад добу.

Через канали комунікації сільська рада постійно отримує скарги громадян щодо відсутності або неналежної якості електроживлення.

Оновлений Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсації споживачам за їх недотримання надає вагомі важелі впливу на ОСР – ПрАТ ДТЕК «Київські Регіональні Електромережі». Документом встановлені:

  • максимальні перерви в електропостачанні,
  • компенсації за порушення збоку ОСР.

Максимальна тривалість перерви в електропостачанні в сільській місцевості протягом 12 календарних місяців у точці розподілу споживача (тривалістю понад одну годину) становить:

  • менше 9 годин – у разі запланованих перерв без попередження споживача та перерв із технологічних порушень в електричних мережах ліцензіата;
  • менше 12 годин – у разі проведення планових робіт із капітального ремонту, будівництва, технічного переоснащення, реконструкції та модернізації електромереж, а також під час реалізації договорів приєднання електроустановок споживачів згідно з чинними нормативними документами.

У разі порушення оператор системи розподілу надає компенсацію в розмірі 200 грн та додатково 50 грн за кожну перерву понад встановлений стандарт.

Що треба зробити для отримання компенсації

Дотримання гарантованого стандарту щодо кількості перерв в електропостачанні протягом попередніх 12 календарних місяців у точці розподілу споживача тривалістю понад одну годину визначається за зверненням споживача щодо надання компенсації за недотримання цього гарантованого стандарту.

Відповідь на таке звернення має містити, зокрема:

  • назву диспетчерського обладнання, від якого заживлений споживач;
  • інформацію щодо кількості запланованих перерв без попередження споживача та перерв із причин технологічних порушень в електромережах ліцензіата в точці розподілу споживача за попередні 12 календарних місяців;
  • інформацію щодо кількості запланованих перерв із попередженням споживача, а також щодо перерв, які виникли внаслідок проведення планових робіт (перелік вище) та під час приєднання електроустановок споживачів згідно з чинними нормативними документами в точці розподілу споживача за попередні 12 місяців;
  • інформацію щодо кількості перерв з інших причин, зокрема, форс-мажорних обставин;
  • висновок щодо дотримання/недотримання гарантованих стандартів, визначених підпунктом 21 пункту 2.3 глави 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсації споживачам за їх недотримання.

Також звертаємо увагу, що компанія ДТЕК «Київські регіональні мережі» відкрила нову телефонну лінію мобільного оператора +380 67 495 70 40.

Споживачі мають змогу в телефонному режимі з’ясувати причини можливих перерв в електропостачанні, отримати інформацію стосовно оперативного усунення пошкоджень, передавати покази лічильників тощо.

Лист від Державної інспекції енергетичного нагляду України 

Звернення Антона Овсієнка щодо якості електричної енергії та надійності електропостачання 

Попередній

Зміни до Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів

Наступний

Мінфін затвердив єдину звітність з ПДФО, військового збору та ЄСВ для роботодавців