Памятка споживачу щодо призначення житлової субсидії
Шановний споживачу!
Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій. Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичнім місцем проживання – для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.
У жовтні управління соціального захисту населення автоматично розрахують розмір допомоги на опалювальний сезон усім тим, кому у травні цього року субсидію було перепризначено на новий період – 2017-2018 рр. Жодних документів чи довідок субсидіантам повторно не потрібно подавати чи доносити. Програма житлових субсидій максимально спрощена для людей.
Заяву і Декларацію про доходи заново необхідно було подати лише сім’ям, які:
– орендують помешкання
– мають зміни у складі сім’ї – хтось прописався чи виписався за останній рік
– хочуть отримати субсидію на тверде паливо.
Як і минулого року, субсидію нададуть усім, хто потребує реальної допомоги у сплаті житлово-комунальних послуг. Грошей вистачить на всіх.
Розмір “зимової” субсидії буде відображено у платіжках за опалення, які надійдуть споживачам у листопаді 2017 року.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати в управліннях соціального захисту населення за телефонами та адресами: Телефони управлінь соціального захисту населення з питань призначення субсидій
Управління соціального захисту населення
Основні функції структурних підрозділів
Прийом документів щодо призначення державної соціальної допомоги, компенсації і субсидій. Прийняття рішень щодо надання (відмови) державної соціальної допомоги, компенсації, субсидії. Формування виплатних документів щодо призначення допомоги, компенсації, субсидії. Здійснення додержання контролю за дотримання законодавства про працю, реєстрація, облік та зберігання колективних договорів, аналіз ринку праці, соціальний захист працюючих громадян.Виконання завдань, покладених на управління як на головного розпорядника коштів державного та місцевих бюджетів на здійснення заходів соціального захисту населення. Ведення персонального обліку за видами пільг, підтримка в актуальному стані єдиного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги, підготовка документів для проведення перерахунків з постачальниками послуг.Забезпечення інвалідів засобами пересування, матеріального та соціально-побутового обслуговування, санаторно-курортного лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, видача посвідчень ветеранам війни. Здійснює контроль за роботою управління Пенсійного фонду у районі щодо правильності призначення та виплати пенсії. Здійснює організацію роботи з визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та забезпечує відповідно до законодавства їх соціальний захист. Контроль за правильністю поданих громадянами даних для призначення і виплати соціальної державної допомоги, субсидії.
Розпорядок роботи підрозділу та години прийому керівництва.
Г Р А Ф І К
особистого прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації
(м. Київ, вул. Янтарна, 12а)
№ з/п | Дні тижня | Прізвище, ім’я, по батькові, який веде прийом | Посада керівника, який веде прийом | Години прийому |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | понеділок,
середа |
Начальник управління | 9:00-13:00
14:00-16:30 |
|
2. | Перший заступник начальника управління | |||
3. | Заступник начальника управління, начальник відділу прийняття рішень |
Жінки, яким присвоєно звання «Мати-героїня», Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни приймаються позачергово.
Г Р А Ф І К
прийому громадян відділами управління соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації
(м. Київ, вул. Янтарна, 12а)
№ з/п | Дні тижня | Назва відділу | Години прийому |
1 | 2 | 3 | 5 |
1. | понеділок,
середа |
Відділ прийняття рішень | 9:00-13:00
14:00-16:30 |
2. | Відділ формування виплатних документів | ||
3. | Відділ з питань праці | ||
4. | Відділ нагляду за додержанням пенсійного законодавства | ||
5. | Відділ персоніфікованого обліку пільг | ||
6. | Відділ з обслуговування пенсіонерів, інвалідів війни та праці | ||
7. | Відділ у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС | ||
8. | Понеділок, вівторок, середа,
четвер |
Відділ прийому громадян | 9:00-13:00
14:00-16:30 |
понеділок,
середа (для внутрішньо перемішених осіб) |
Памятка споживачу щодо призначення житлової субсидії (СКАЧАТИ)