«Почуй мене»: громадянам з вадами слуху буде простіше отримати державні послуги
Департамент соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації інформує про те, що починаючи з 5 березня 2021 року Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією «Громадський рух “Соціальна єдність”» реалізується пілотний проект «Почуй мене», спрямований на полегшення комунікації людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади.
Суть проекту полягає у спрощенні процесу комунікацій при отриманні громадянами, що мають вади слуху, будь-яких державних послуг шляхом надання можливості отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповідь у вигляді відеолиста.
Скористатись відповідною послугою можна через офіційний сайт Мінсоцполітики (вкладка «Почуй мене»). Комунікацію і розгляд відповідних звернень забезпечує Урядовий контактний центр, який працює за номером 15-39.
Відповідні інформаційні матеріали щодо користування такою послугою розміщені на офіційному сайті Мінсоцполітики та сторінці Фейсбук.
Зауважимо, що майже два мільйони наших громадян мають порушення слуху. Як свідчать дослідження, внаслідок багатьох факторів, зокрема, техногенних, їх кількість постійно зростає.
Якщо раніше порушення слуху найчастіше були вродженими, зараз суттєво зростає частка порушень, набутих у дорослому віці. Вже сьогодні близько 400 тисяч українців спілкуються жестовою мовою.