widget will appear here

Білогородська сільська рада

Шановні мешканці Білогородської громади!

Інформуємо про можливість отримання одноразової матеріальної допомоги сім’ям, які мають осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю за рахунок коштів обласного бюджету.

Просимо звернути увагу на терміни та спосіб надання заяв до Департаменту.

Роз’яснення до Порядку надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім’ям осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю за рахунок коштів обласного бюджету.

  1. Адресна грошова допомога за цим Порядком надається сім’ям осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, які за більшістю основних категорій життєдіяльності мають обмеження певного ступеня та перебувають у складних життєвих обставинах, які:

    – задекларували/зареєстрували місце проживання (перебування) (фактичне місце проживання – для внутрішньо переміщених осіб) на території Київської області;

    – не отримують грошової допомоги відповідно до заходів 5.1-5.3 Програми;

    – середньомісячний сукупний дохід сім’ї (домогосподарства) не перевищує двох прожиткових мінімумів для вказаної категорії осіб станом на 01 січня року, в якому надається адресна грошова допомога (заявникам) (2361 грн * 2 = 4722 грн).
  1. Сума адресної грошової допомоги встановлюється виходячи з розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, станом на 01 січня року, в якому надається допомога, у такому розмірі:

    – шести прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність – сім’ям осіб з інвалідністю І групи, дітей з інвалідністю, які за більшістю основних категорій життєдіяльності мають обмеження III ступеня та перебувають у складних життєвих обставинах;

    – чотирьох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність – сім’ям осіб з інвалідністю ІІ групи, дітей з інвалідністю, які за більшістю основних категорій життєдіяльності мають обмеження II ступеня та перебувають у складних життєвих обставинах;

    – двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність – сім’ям осіб з інвалідністю ІІІ групи, дітей з інвалідністю, які за більшістю основних категорій життєдіяльності мають обмеження I ступеня та перебувають у складних життєвих обставинах.
  1. Для розгляду питання про виплату адресної грошової допомоги подається:

1) Для сімей осіб з інвалідністю, які за більшістю основних категорій життєдіяльності мають обмеження певного ступеня та перебувають у складних життєвих обставинах:

  • заява від заявника або його представника на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;
  • копія пенсійного посвідчення або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу;
  • копії сторінок паспорта заявника у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта заявника у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку), разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
  • копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають про це відмітку в паспорті. Такі особи подають копію сторінки паспорта, де є ця відмітка, чи інший підтверджуючий документ);
  • копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;
  • реквізити рахунку у банку для переказу коштів;
  • декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги (згідно з Інструкцією щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 06 жовтня 2006 року за № 1098/12972);

Посилання на форму документа:

https://drive.google.com/drive/folders/14KoV36RTRXkLkdEFM3JVN4RECfkEn3st?usp=sharing

Для внутрішньо переміщених осіб – копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-5 (відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18 червня 2014 року       № 10-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 липня 2014 року за № 785/25562 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від   27 березня 2018 року № 8-1);

Посилання на форму документа:

https://drive.google.com/drive/folders/14KoV36RTRXkLkdEFM3JVN4RECfkEn3st?usp=sharing

акт оцінки потреб сім’ї/особи (відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 13 липня 2018 року № 1005 «Про затвердження форм обліку соціальної роботи з сім’ями/особами, які перебувають у складних життєвих обставинах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України           16 серпня 2018 року за № 943/32395);

Посилання на форму документа:

https://drive.google.com/drive/folders/14KoV36RTRXkLkdEFM3JVN4RECfkEn3st?usp=sharing

документи, які підтверджують наявність обмежень певного ступеня та перебування у складних життєвих обставинах;

2) Для сімей дітей з інвалідністю, які за більшістю основних категорій життєдіяльності мають обмеження певного ступеня та перебувають у складних життєвих обставинах:

  • заява від законного представника дитини з інвалідністю на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;
  • копія свідоцтва про народження дитини; після досягнення дитиною чотирнадцятирічного віку – копія паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку);
  • копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платників податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років;
  • копія індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
  • копії сторінок паспорта законного представника дитини у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку), разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
  • копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків законного представника дитини (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають про це відмітку в паспорті. Такі особи подають копію сторінки паспорта, де є ця відмітка, чи інший підтверджуючий документ);
  • реквізити рахунку у банку законного представника дитини з інвалідністю для переказу коштів;
  • декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги (згідно з Інструкцією щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 06 жовтня 2006 року за № 1098/12972); (до декларації додаються довідки про доходи)

Посилання на форму документа:

https://drive.google.com/drive/folders/14KoV36RTRXkLkdEFM3JVN4RECfkEn3st?usp=sharing

Для внутрішньо переміщених осіб – копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-5 (відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18 червня 2014 року
№ 10-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 липня 2014 року за № 785/25562 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від   27 березня 2018 року № 8-1);

Посилання на форму документа:

https://drive.google.com/drive/folders/14KoV36RTRXkLkdEFM3JVN4RECfkEn3st?usp=sharing

акт оцінки потреб сім’ї/особи (відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 13 липня 2018 року № 1005 «Про затвердження форм обліку соціальної роботи з сім’ями/особами, які перебувають у складних життєвих обставинах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України           16 серпня 2018 року за № 943/32395);

Посилання на форму документа:

https://drive.google.com/drive/folders/14KoV36RTRXkLkdEFM3JVN4RECfkEn3st?usp=sharing

документи, які підтверджують наявність обмежень певного ступеня та перебування у складних життєвих обставинах.

  1. Для отримання адресної грошової допомоги заявник чи його представник надає документи та звертається до структурного підрозділу (посадової особи), який (яка) забезпечує реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який вивчає повноту поданих документів та їх відповідність цьому Порядку.

Структурний підрозділ (посадова особа) готує супровідний лист та направляє їх системою електронного документообігу або системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ), та протягом двотижневого строку особисто (заборонено : поштовий та кур’єрський зв’язок) передає оригінали відповідних документів до Департаменту для формування справи на засідання комісії, що діє при Департаменті та регулює відповідні питання.

  1. У випадку подачі документів представником сім’ї особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю додатково надаються:

    – копії сторінок паспорта представника у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку), разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;

    – копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають про це відмітку в паспорті. Такі особи подають копію сторінки паспорта, де є ця відмітка, чи інший підтверджуючий документ);

    – нотаріально посвідчена довіреність на ім’я представника.
  1. Підставами для відмови в наданні адресної грошової допомоги сім’ям осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю є:

    – смерть особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю або припинення інвалідності;

    – невідповідність поданих документів цьому Порядку.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 587 «Про організацію надання соціальних послуг» до таких чинників відносяться: похилий вік; часткова або повна втрата рухової активності, пам’яті; невиліковні хвороби, хвороби, що потребують тривалого лікування; психічні та поведінкові розлади, у тому числі пов’язані із вживанням психоактивних речовин; інвалідність; бездомність; безробіття; малозабезпеченість; поведінкові розлади у дітей через розлучення батьків; ухилення батьками або особами, які їх замінюють, від виконання своїх обов’язків із виховання дитини; втрата соціальних зв’язків, у тому числі під час перебування в місцях позбавлення волі; жорстоке поводження з дитиною; домашнє насильство; насильство за ознакою статі; потрапляння в ситуацію торгівлі людьми; шкода, заподіяна пожежею, стихійним лихом, катастрофою, бойовими діями, терористичним актом, збройним конфліктом, тимчасовою окупацією.

Зразок заяви на отримання матеріальної допомоги

За інформацією
Департамент соціальної і ветеранської політики

Попередній

ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ДЕТАЛЬНОГО ПЛАНУ ТЕРИТОРІЇ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА АВТОЗАПРАВОЧНОГО КОМПЛЕКСУ В МЕЖАХ СЕЛА СВЯТОПЕТРІВСЬКЕ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Наступний

РІШЕННЯ ЧЕРГОВОЇ 63 СЕСІЇ БІЛОГОРОДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА КОМУНАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ БІЛОГОРОДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ