widget will appear here

Білогородська сільська рада

Шановні мешканці Білогородської громади!

Інформуємо, національний банк України разом із Кіберполіцією продовжують Всеукраїнську інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству під назвою «Шахрай Гудбай».

#ШахрайГудбай – це інформаційна кампанія, мета якої – навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів.

Одним із найпоширеніших видів шахрайства є телефонне шахрайство.

Телефонне шахрайство – це вид шахрайства, коли шахрай телефонує і переконує жертву повідомити особисту, фінансову чи конфіденційну інформацію або переказати гроші.

Що потрібно шахраю?

Реквізити платіжної картки; паролі, коди банків та мобільних операторів; кодові слова; зняти ліміти з картки жертви; переконати жертву здійснити переказ коштів на свою користь.

Шахрай може назватися будь-ким: працівником банку; працівником НБУ, Пенсійного фонду, Фіскальної служби; працівником поліції; працівником комунальних служб; працівником мобільного оператора; покупцем вашого товару тощо.

Що робити у таких випадках?

Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, який вказаний на платіжній картці. Припиніть розмову, якщо…: запитують термін дії картки, тризначний номер на звороті картки, паролі, коди банків та мобільних операторів; керують у телефонній розмові вашими діями (просять зробити трансакцію, встановити програму на ваш пристрій); просять сфотографувати та переслати/надати фото платіжної картки; лякають, що ваша картка заблокована, а злочинці зламали рахунок; просять перейти за посиланням та зазначити всі персональні дані та реквізити платіжної картки.

Випадково повідомили шахраю реквізити картки та паролі?

Негайно заблокуйте картку. Якщо ви випадково повідомили шахраю пароль до інтернет-банкінгу, негайно заблокуйте картки, рахунки та доступ до інтернет-банкінгу. Телефонуйте на гарячу лінію банку, вказану на звороті картки або через інтернет-банкінг. Зверніться до Кіберполіції онлайн: ticket.cyberpolice.gov.ua

Детальніше у інформаційних довідках

Застерігаємо, будьте обачними при здійснені покупок через інтернет ресурси, адже шахраї є повсюди.

Дізнатися більше про різні види шахрайства та, як йому протидіяти, можна за посиланням:

https://promo.bank.gov.ua/stopfraud/

У світі понад половина карткових шахрайств відносяться до соціальної інженерії: люди самі переказують гроші шахраям або розкривають їм дані своїх карток. Виклик для центральних банків усіх країн у період карантину та масового переходу в онлайн – убезпечити людей від таких випадків.

Проєкт #ШахрайГудбай, організатором якого є Національний банк України та Департамент Кіберполіції Національної поліції України, об’єднав навколо інформаційної кампанії понад 70 партнерів – це банки, платіжні системи, мобільні оператори, асоціації, мережі магазинів, маркетплейси, АЗС, громадська організація, комунальні підприємства, державні установи. Ми заручилися підтримкою партнерів, щоб спільними зусиллями розповісти про основні правила платіжної безпеки якомога більшій аудиторії.

За інформацією
Національний банк України

Попередній

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ

Наступний

Вимоги щодо охорони електричних мереж та умов виконання робіт в межах охоронних зон електричних мереж